Servicekontor i biblitoeket

Anders Ericson frilanders at gmail.com
Mon Mar 29 13:37:22 CEST 2021

Dette er eit veldig godt spørsmål. Kva er røynslene her i landet? For dette
er i ferd med å bli stort. Kva har til dømes skjedd i nye Indre Østfold
kommune, der alle dei tidlegare biblioteka er blitt «innbyggertorg og
bibliotek»?
Men har nokon drøfta det skikkeleg eller aller helst forska på det? Eg har
leita, men ikkje funne noko.

I Danmark og UK kan eg heller ikkje sjå at dei har nyare undersøkingar på
det, sjølv om det der er blitt veldig omfattande, sjå lengst nede i dette
blogginnlegget:
https://bibliotekettarsaka.com/2018/06/06/nye-bein-a-sta-pa-eller-fallgrav/

Då eg intervjua leiaren for BF i Danmark for tidsskriftet Bibliotekaren
foreslo ho «at man tenker seg godt om».
https://www.bibforb.no/kommunesammenslaing-og-nytenking/

Helsing

man. 29. mar. 2021 kl. 09:54 skrev Mailin Toft <