FW: Bestill en bibliotekar [#787]

Pål Hermod Bakka Pal.Bakka at uib.no
Sat Mar 27 08:20:15 CET 2021

Hei, kunne noen ved NBR være behjelpelig med at Emma får tilgang til denne rapporten? Hun har dessverre ikke anledning til å reise til Oslo for å oppsøke nasjonalbibliotekets lesesal.

Mvh

Førstebibliotekar Pål H. Bakka
Bibliotek for samfunnsvitenskap, musikk og psykologi
Universitetsbiblioteket i Bergen

PS. Har kontaktet forfatterne og bedt dem samtykke til at rapporten kan bli allment tilgjengelig på nettet.