Trenger hjelp fra skolebibliotekarer

Anniken Bjørnes annbjoi at trondelagfylke.no
Mon Mar 15 10:56:12 CET 2021

Hei! Trenger hjelp fra skolebibliotekarer ❤
Jeg er skolebibliotekar i vgs og leder i NBF Trøndelag og min kampsak nr. 1 er: Skolebiblioteket - hjertet i skolen ❤
Jeg jobber nå med en mediesak om skolebibliotek og utenforskap.
Ønsker meg:
Korte intervju med skoleelever som har opplevd å bli ivaretatt av bibliotekar, eller har funnet sitt «fristed» på skolebiblioteket, som har fått skoletilværelsen snudd til det bedre pga skolebiblioteket.
Samt lignende opplevelser/observasjoner sett fra skolebibliotekarers synspunkt.

Tar imot innspill, anekdoter, opplevelser, observasjoner fra dere, og aller helst: historier fra/om elever.

Svar meg på denne e-posten, så tar jeg kontakt med mer info 🙂

Med vennlig hilsen
Anniken Bjørnes

[cid:image001.png at 01D71989.CF463DE0]

Anniken Bjørnes