SV: Kassere lyrikk

Mundal, Rita Rita.Mundal at lom.kommune.no
Wed Feb 24 14:29:47 CET 2021

Hei,

Eg har vore med i lyrikkutvalet i Kulturrådet i tre år og har gjennom dette arbeidet fått oversikt over all lyrikk som har kome ut og blitt innkjøpt gjennom innkjøpsordninga dei siste tre åra.

Eg har vore i kontakt med fylkesbiblioteket om eit formidlingsopplegg rundt lyrikk for å auke kunnskapen blant bibliotekarar. Eg har lært mykje sjølv dei åra eg har vore med i lyrikkutvalet, og har hatt lyst til å dele noko av denne kunnskapen med kollegaer. Planane har ikkje blitt realisert bl.a. grunna koronaen.

Men eg brenn framleis for dette og har tenkt at ein presentasjon av t.d. ti diktsamlingar frå kvart av dei siste åra, ville vore nyttig for bibliotekarar.

Eg skal ikkje påstå at eg har god tid til å førebu og gjennomføre eit slik opplegg, men eg meiner at det ville vera viktig for lyrikken og for å auke kunnskapen om den lyrikken som biblioteka får gjennom innkjøpsordninga. Bortimot 100 diktsamlingar blir innkjøpt i året. Sjølv om eg er lyrikkinteressert, veit eg at eg ikkje hadde hatt kapasitet til å sette meg inn i alle dei nye utgjevingane om eg ikkje var med i lyrikkutvalet. Som bibliotekar hadde eg sett pris på å få ein slik presentasjon og oversikt sjølv. Dette gjeld all litteratur innkjøpt gjennom innkjøpsordninga, men eg tenkjer at lyrikken er den sjangeren det er minst kunnskap om blant bibliotekarar.

Med venleg helsing
Rita Mundal
bibliotekleiar
Lom folkebibliotek