VS: Hvilket bibliotek eier denne? - Mysteriet (delvis) løst

Eileen Fredriksen Eileen.Fredriksen at nordrefollo.kommune.no
Tue Feb 23 08:33:00 CET 2021

Eieren er funnet.

Ingen av oss forstår hvorfor materialet har havnet hos oss, men det får være et av livets store mysterier!

[cid:image002.png at 01D709BE.7DE4ECB0]Med vennlig hilsen

Eileen Fredriksen
Spesialbibliotekar
Nordre Follo bibliotek, avd. Ski
Tlf. (+47) 97 71 42 93 / 64 91 49 10
Besøksadresse Åsenvn. 6 | 1400 Ski

Nordre Follo kommune I Besøksadresse Idrettsvn. 8 I Postboks 3010 I 1402 Ski I Sentralbord 02178