Undersøkelse om språkkafé i Koronaens tid

Romyni tatianakroff at gmail.com
Wed Nov 25 10:58:33 CET 2020

 Hei, alle sammen!
Mitt navn er Tatiana Romyni Kroff og jeg tar mastergrad i Bibliotek- og
informasjonsvitenskap ved OsloMet. Jeg jeg skriver masteroppgave om
språkkafé i koronaens tid, og ønsker å gjennomføre en undersøkelse der jeg
samler inn erfaringer fra de som organiserer og holder språkkafè nå.
Undersøkelsen består av to deler, der del 1 er en anonym spørreundersøkelse
med 18 spørsmål og del 2 er oppfølgingsintervjuer med de som ønsker å være
med videre i prosjektet.

Jeg ønsker å høre fra de som selv organiserer språkkafè, om hvordan de har
hatt det og arbeidet under korona-krisa og den påfølgende nedstenging av
samfunnet. Masteroppgaven min blir et forstudie til et større
forskningsprosjekt ved OsloMet som omhandler språkkafè, ved navn DIALOG,
som er ledet av Jamie Johnston.

Ikke nøl med å ta kontakt hvis du har spørsmål!
Jamie kan også svare på spørsmål om DIALOG om det skulle være aktuelt.

Del gjerne undersøkelsen med de dere tenker at det kan være aktuelt for,
eller send meg et lite tips :)

Mvh,
Tatiana

Lenke til spørreskjema: https://nettskjema.no/a/spraakafe-skjema
Lenke til påmeldingsskjema til oppfølgingsintervjuer:
https://nettskjema.no/a/spraakkafe-intervju