Tomme postar i Oria

Anders Ericson frilanders at gmail.com
Wed Nov 4 16:36:29 CET 2020

Bra at sånt kjem opp her. Eg støytte her om dagen på ei bok som neppe
høyrer til desse tre alternativa. Ho er frå i fjor og neppe eit
kasseringsmodent "siste eksemplar", det er ikkje ei e-bok og i alle fall
ikkje frå NORLA.

Popowich, Sam: Confronting the Democratic Discourse of Librarianship: A
Marxist Approach

Men viss ho likevel høyrer til gruppa «import av nye titler fra
metadataleveransen uten at noen biblioteket har registrert eksemplarer»: Er
det nokon god praksis?

Og kva med Biblioteksøk? Og alle feila der. Eg opplever ulike typar feil
gong på gong.
Her finst det ei gruppe i Bibliotekutvikling.no, men eg har enno ikkje
opplevd at det kjem svar frå dei ansvarlege.

Helsing
Hilsen