Re: Ønske om funksjonalitet som øker aktivitet og nytteverdi i forumene på bibliotekutvikling.no

Anders Ericson frilanders at gmail.com
Tue Oct 27 10:52:33 CET 2020

Takk for info, Elin Opheim. Ja, det er mange problem med løysinga, men eg
meiner vi bør gje desse foruma ein sjanse. I alle fall trur eg dei vil
fungere relativt bra for kommunikasjon i avgrensa prosjekt. Eller? Nokre
har prøvd seg, ser vi.
Det kan høyrest ut som NB må få denne eksterne leverandøren i gang med ein
versjon 2.0, og då bør stort og smått kome med i innspela. Så kvifor ikkje
setje forum-modellen på prøve: Opprett meta-forumet Forumforum!

PS: Eit mysterium med det same: Klikk på «Grupper» og sjå typisk: «Sist
oppdatert: 3 minutter siden». Men utan at det har vore nye innlegg eller
kommentarar. Kva er vitsen? Det er misvisande.

Helsing