SV: Status for 20 år med gammelt listearkiv

Frode Bakken Frode.Bakken at usn.no
Thu Oct 1 18:06:41 CEST 2020

Gode innspill fra Thomas og Anders
Med hilsen Frode Bakken

Fra: Biblioteknorge <biblioteknorge-bounces at mailman.kunnskapsallmenning.no> På vegne av Anders Ericson
Sendt: onsdag 30. september 2020 20:49
Til: Biblioteknorge <biblioteknorge at kunnskapsallmenning.no>
Emne: Re: Status for 20 år med gammelt listearkiv

Det er nesten umuleg å tenkje seg at ikkje NB sparer deg/oss for dette arbeidet og at dei ikkje tar faghistoriske og -politiske omsyn. Sjølv har eg mange titals av lenker til vektige innlegg i bloggen, og tilsvarande har nok bibliotektidsskrifta i nettutgåvene sine. I powerpoints finst dei også. Og i akademiske tekstar; i fotnoter og litteraturlister. Men om dette ikkje skjer må vi ty til naudløysinga, ein «flat» kopi av innhaldet. Då synst eg vi bør søkje Fritt Ord om økonomisk støtte til arbeidet med rekonstruksjonen.

Hilsen
https://bibliotekettarsaka.com<https://eur03.safelinks.protection.outlook.com/?url=https%3A%2F%2Fbibliotekettarsaka.com%2F&data=02%7C01%7Cfrode.bakken%40usn.no%7C5559568be36e4bd8824b08d865719b4a%7Cbc758dd0ab5343729a7ce98a9620862c%7C0%7C0%7C637370886466266178&sdata=sj%2B6SySK8Wb9GSxlighxIcfLpaUYLU%2F9sbU6FqD23bM%3D&reserved=0>