Individ-variant av Feide (eller plug-in) for enkel tilgang til digitalisert litteratur/artikler?

Anders Ericson frilanders at gmail.com
Tue Sep 29 10:14:34 CEST 2020

I tillegg til det Vidar nemner, må Open Access og Plan S vere «hovudsporet»
for å nå målet vi snakkar om.

Når det gjeld å bruke lokale bibliotek, altså Vidar sitt siste avsnitt: Kan
nokon her gjere detaljert greie for skilnaden mellom kva ein får gjennom
Feide og kva ein får som vanleg brukar av eit folkebibliotek?

Og: Er dét ein får tilgang til i eit folkebibliotek identisk med dette (då
er det mindre enn Feide):
https://www.nb.no/ressurser/e-ressurser/
Eg har altså ikkje klart å finne ei oversikt over kva eit folkebibliotek
maksimalt kan få tilgang til. Ei slik oversikt bør NB lage, om ho ikkje
finst.

Vidar nemner problema for yrkesfolk, men her er frilansarar (som
underteikna, gjennom tjue år) endå dårlegare stilte, utan arbeidsgjevar til
å betale noko som helst. Og rundt i kommunane finst det også tusenvis av
kunnskapssøkjarar og -produsentar som treng tilgang.

Kombinasjonen «Feide-tilgang» og meirope bibliotek store delar av dagen kan
vere med på å sikre det biblioteknettverket vi har igjen. Apropos forslag i
førre veke om ein nærbibliotekreform
https://bibliotekettarsaka.com/2020/09/21/koyr-debatt-no-tid-for-naerbibliotekreform/

Helsing