Skolebibliotek debatteres!

Odd Letnes odd.letnes at bokogbibliotek.no
Thu Sep 24 07:21:56 CEST 2020

Jeg planlegger en reportasje om dette i Bok og Bibliotek. Finnes det noen
skolebibliotekarer der ute som ønsker å uttale seg, så ta bare kontakt.
- Odd

*Se Bok og Biblioteks nye digitalutgaver her:*
https://digitalutgave.bokogbibliotek.no/journal
- - - - -
Med vennlig hilsen
Odd Letnes, redaktør, Bok og Bibliotek