Re: Er det på tide med en ekstern evaluering av Nasjonalbiblioteket

Anders Ericson frilanders at gmail.com
Wed Sep 23 12:25:55 CEST 2020

Problemet (eitt problem) er at NB ikkje svarer på denne lista. Ikkje på den
førre heller. Og heller ikkje finst det forum-gruppe for digitalisering,
Nettbiblioteket eller Bokylla.no på Bibliotekutvikling.no. Om det fantest
kunne dei (vel?) ikkje unngå å svare. Burde nokon opprette ei slik gruppe?
Kven som helst kan det. Så fekk vi sjå om konseptet fungerer.

Hilsen