Re: 40 år siden eller er det 50?

Even Hartmann Flood even.flood at gmail.com
Tue Sep 22 23:14:14 CEST 2020

For mange år siden ble det utgitt en artikkelsamling i forbindelse med NORD
IOD møte i Stockholm om Online utviklingen i Norden. Den finnes som PDF her:
https://helda.helsinki.fi/handle/10138/235272
Den er et godt arkiv over de første årene vi kom online i Norden. Jeg har
selv et bidrag om historiene tll Dianesentraene i landene og hva som
skjedde med dem.

Even

--
Even Hartmann Flood,  Senior Academic Librarian, retired
Håkon Magnussons gate 1 B
even.flood at gmail.com
"Come, and take choice of all my library, and so  beguile thy sorrow."
                                (Shakespeare)