Dette drejer sig ikke om avmelding

Thomas Gramstad thomas.gramstad at ub.uio.no
Fri Sep 18 17:52:42 CEST 2020

Hei,

Jeg så litt på listeoppsettet, som var satt opp med
svar-til-lista som automatisk førstevalg i den nyeste versjonen
av listetjeneren som vi bruker. I tidligere versjoner har det
vært svar til avsender som automatisk førstevalg på lister.

Det beskytter både mot slike feilsendinger som du nevner, og i
tillegg gjør det mye enklere å svare direkte til avsender og ikke
til hele lista (så må man selv velge mer aktivt å svare til hele
lista når det er det man ønsker).

Jeg har derfor endret denne innstillingen i listeoppsettet til at
svar til avsender nå er "førstevalget" når man svarer på noe.

Det er mulig å slette ting fra arkivet, noe vi skal være
tilbakeholdne med, men jeg skal se om jeg kan få gjort noe med
den personlige meldingen du nevner.

Mvh,

Thomas Gramstad