RE: Om ufrivillege innmeldingar og sånt

Almuth Gastinger almuth.gastinger at ntnu.no
Thu Sep 17 18:17:59 CEST 2020

Jeg ser det slik at medlemmene i Biblioteknorge bare ble overført til en ny administrator/host. For meg er det altså den samme listen.
Hvorfor har folk ikke meldt seg ut når NB ennå administrerte listen?

Jeg er også enig med Marianne at det er sikkert bare noen problemer i starten. Så vær litt tålmodig!

Det er bare så fantastisk at noen vil bruke tid og krefter på en slik liste som er absolutt nødvendig (mener jeg) og ønsket av de fleste medlemmene (tror jeg).
Tusen takk igjen til dere!

Mvh
Almuth Gastinger