SV: Postinger om bokutgivelser? (Re: Biblitotkslisten)

Elin Bekkebråten Sjølie elin.bekkebraten.sjolie at ralingen.kommune.no
Mon Sep 14 12:22:45 CEST 2020

Hei,

Som ansatt på folkebibliotek mener jeg slik reklame ikke er ønskelig. Vi får allerede en del reklame på epost fra forlag på bibliotekets epost, samt at vi følger jevnlig med på nyhetslistene til BibliotekSentralen.

Med vennlig hilsen,

Elin Bekkebråten Sjølie
Ungdomsbibliotekar / systemansvarlig
Rælingen bibliotek
Tlf.: 63 83 50 00 / 63 83 52 43 (direkte)

www.rælingenbibliotek.no
www.facebook.com/RalingenBibliotek
www.instagram.com/ralingenbibliotek