Biblitotkslisten

Anders Ericson frilanders at gmail.com
Sat Sep 12 20:58:36 CEST 2020

Hei, dette har nok aldri vore «god tone», og døme på slikt har raskt blitt
påpeika. Viktig ny bibliotekfagleg litteratur, ja, men elles ikkje.
Tenk deg lista om dette skulle bli daglegdags!

Men det er sjølvsagt lov for forlagsfolk å melde seg inn, på linje med
journalistar og andre. Det ville vel rett og slett vere ønskeleg. Fleire
debattar kjem inn på forlagsverksemd, opphavsrett osv, og meiningar frå
forlagshald ville ofte vere verdefullt.

Meiner no eg

Helsing

fre. 11. sep. 2020 kl. 13:10 skrev Gerd Johnsen <Gerd.Johnsen at respublica.no