Fwd: Korleis lage lokalhistorie som sel

Oddmund Kårevik oddmundk at bfk.no
Sun Jan 7 13:26:46 CET 2024

Prøver å sende denne ein gong til:

________________________________
I åra 2018 til 2023 var eg biblioteksjef ved Enebakk bibliotek. I desse åra laga Magne Johansen fire lokalhistoriske bøker frå Enebakk (Enebakk - historier 1-4) + ei cofeetable bildebok /Enebakk - bilder og no sist /Enebakk-quiz

Desse bøkene har solgt rundt 6000 eksemplar til saman. Dette er imponerande då det bur i overkant av 11 000 personar i Enebakk.

Magne Johansen har bedt meg formidla at han gjerne held foredrag der han deler med sin metode og kva han har lagt vekt på i arbeidet ned bøkene. Magne Johansen var i mange år med på å lage Aftenposten-Historie og før det har han mange års erfaring som sportsjournalist.

Hvis dette er interessant for deg eller ditt bibliotek eller ein lokalhistorisk forening i din nærhet - ta kontakt med Magne og avtal. Han tek oppdrag i heile landet.

De kan nå han på e-post:

magne.johansen at hotmail.no

Han tar utgangspunkt i forfattersentrums satser.

Med venleg helsing
Oddmund Kårevik