Re: Om ufrivillege innmeldingar og sånt

Mariann Schjeide mariann.schjeide at gmail.com
Thu Sep 17 17:05:01 CEST 2020

Eg var ein av mange som blei oppfordra til å melde meg inn, og det gjorde
eg. Ingen automatisk innmelding for min del. Ja, det har vore ein del spam
i dag med inn- og utmeldingar, men det legg eg i korga for uforutsette
startvanskar. Dei som står bak denne nye gruppa etter at
biblioteknorge-lista blei lagt ned, har gjort ein god jobb på eige
initiativ. At alt ikkje går som smurt til å begynne med, synest eg vi skal
vere litt overberande med. Gi dei litt slækk!

Helsing Mariann Schjeide