Re: NOLUG møte om digital lesing

Anders Ericson frilanders at gmail.com
Sun Sep 13 12:04:51 CEST 2020

Med andre ord, Thomas, kan biblioteket, om det ønsker det og får
gjennomslag for det, framstå som Den Trygge/Private Lesekroken, eller noko
sånt? Sikkert eit pluss for mange.

Men til punkt 3: Har du nokon referanse til dette i USA?
Bibliotekforeininga ALA skriv vel her at det ikkje er sånn - i 48 statar +
2:

Prior to the PATRIOT Act, these principles were articulated through
existing laws, still on the books in 48 states and the District of Columbia
to protect the confidentiality of library records. Two additional states
have similar policies established by letters from their attorney generals.
Also, during the ALA annual conference in July 2005, ALA passed a
resolution urging Congress to allow Section 215 of the USA PATRIOT Act to
sunset.
http://www.ala.org/advocacy/patriot-act

Elles skreiv eg i fjor «heile» historikken rundt utlånsdata og personvern
(om USA eit stykke nedi der):
https://bibliotekettarsaka.com/2019/04/15/om-krimforfattaranes-sviktande-bibliotekkunnskapar-eller/

Om landet vårt skreiv eg der: «DLD fører ikkje til at PST kjem på norske
bibliotek
<https://www.bokogbibliotek.no/arkiv2/tidligere-utgaver/nr-6-2008/datalagringsdirektivet-og-bibliotekene>
og
krev å få sjå lånardata.» (sjå lenke til sak i Bok og bibliotek)

Helsing

søn. 13. sep. 2020 kl. 07:04 skrev Thomas Gramstad <